090930. Shoppingdag med Lena!

I dag ska jag, Lena och Sylvester ha en shopping dag! Vi ska till Stinsen och till Barnens hus.

Sylvester sov i sin säng från början på kvällen till på morgonen! Det känns jätte bra att natta honom i sin säng.

Vi åkte till Öppna förskolan på förmiddagen och det var nog att ta sig vatten över huvudet... Sylvester var så trött så trött. Han sov mest hela tiden i sin vagn under tiden vi var på Öppna förskolan, så det var inte så roligt varken för mig eller för han.

En bild när han låg och sov blev det i alla fall!




I bilen på väg hem var han tröttis...




När vi kom hem så väntade vi på Lena för att åka och shoppa. Sylvester var fortfarande trött så det blev en del skrik innan bilen startade då han somnade på en gång... :)

Lena och jag tog en fika på Stinsen. Gissa vad Sylvester gjorde...



... sov!



Sylvester har varit en tröttis i dag, men han har ju så klart sina glada stunder med! :) När vi kom hem fick han ligga i sitt nya babygym som jag köpte åt honom för lite av sina pengar han fick på sitt namnkalas.



När klockan närmade sig sju var han så trött, han fick mat och sen bums i säng! Han somnade på en gång i sin egen säng.

Jocke är på bio ikväll med en kompis så nu väntar jag på att han ska komma hem. Sen är det...

Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0