100405. Träffa Lilly!

I dag ska jag få träffa Lilly! Sylvester och Jocke skulle egentligen följa med med eftersom Sylvester är sjuk så stannar dom hemma.
Han är glad fast han har hosta och är snorig... :)
När jag kom till Martina och Crabban fick jag hålla söta Lilly. Även fast det inte var så länge sedan man hade en sån liten själv så kändes det så konstigt att hålla nått så litet...
Titta, en liten sockermyra! ♥
Stolt pappa! :)
Åååå, jag dör så sööööt!
Det var så mysigt att träffa den lilla familjen. :) När jag kom hem åt vi lunch och sen tog vi en sväng till Ica Maxi och handla. Sen var det bara mys och ta det lugnt... På kvällen blev det ett bad! När Sylvester får bada är han alltid glad! :) :) :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0