100408. Friskare!

I dag är Sylvester mycket bättre! Äter bra, dricker bra och är mycket piggare! :) Då blir mamma och pappa glada.
I dag var det gott med mat!
Maria, jag och Sylvester åkte till Willys och handlade. :)
Gullunge! ♥
Jag hade beställt en mössa till Sylvester som jag var och hämtade i centrum, snygg va? Han är på sig sin nya skinnjacka också... :)
Tuffing!
När han ändå var påklädd så tog vi en promenad. Min två ♥!
Sen var det dags för middag, det slank också ner...
Jocke köpte med sig sushi på hemvägen som vi åt. Jätte, jätte gott var det!
Sen var det dags för ett bad och första gången Sylvester fick använda schampo!
Nu sover Syssi så skönt och jag sitter i soffan med en kopp kaffe. :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0