100409. Mormor och Toooomi!

I dag ska vi åka till Mormor och Tomi! :) Dom har kommit hem från Turkiet nu så då vill vi ju träffa dom så klart!
Men innan vi åkte så fixade jag Sylvesters frilla. :)
Hahah! Sötis! ♥
Hos Mormor var det lek...
... lek...
... och mys! Men Syssi vill gärna inte sitta stilla i knät så länge så det blev inte så lång mysstund. :)
Ja, mamma och Thomas har ju varit utomlands och hon har fått lite färg... Ni kan ju gissa vilken som är min arm och vilken som är hennes.
Mamma hjälpte oss till bilen.
När vi kom hem så lekte vi på golvet i Sylvesters rum. Om man inte är med honom så följer han efter mig och ska bara upp i knät, men det går hur bra som helst att leka när jag sitter med honom på golvet... Hmm... Inte mycket gjort får man. När Jocke kom hem var det middag för Sylvester, när Jocke ska torka upp på golvet under Sylvester så älskar Sylvester att dra i Jockes hår. Han bara skriker av skratt! Gullunge!
När Sylvester hade nattas så åt vi plankstek. Mycket gott! Nu sitter vi i soffan och ska titta på Talang!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj, vilken snygg fis i sinnpajj och tuff mössa!

Syssi, vill du gifta dig med Moster? :)



PUSS

2010-04-09 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0