100414 - 100415. Hemma IGEN!

Ja... Sylvester är magsjuk så det är bara att vara hemma. Fy vad vad tråkigt!
På onsdagen så var vi ute jätte mycket, det var ju så fint väder! Sylvester har på sig sin nya jacka jag köpt till honom... :)
Liv och Leo kom förbi och fikade, det gick ju bra när vi kunde vara ute.
Sylvester fick också fika... Gullunge!
På eftermiddagen var det mys med hela familjen.
I dag, torsdag, så har vi också bara varit hemma. Sylvester gillar inte när jag inte är nära honom. Han vill allra helst att jag ska sitta på golvet i hans rum och se på när han leker. Visst, det är kul ett tag - MEN inte hela dagen... Ja, ja... Han mår bra, är pigg och så, men vill gärna inte äta och det kommer ut saker både här och där om jag säger så.
På kvällen åkte jag och Maria och handlade lite bara för att få komma ut lite och se nått mer än Karlsborgsvägen... Jocke och Sylvester tog en promenad.
Nu hoppas jag att han mår bättre i morgon i magen så att vi kan hitta på nått roligt i helgen!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0