100416. Jippi! :)

Jippi! Sylvester börjar bli bättre! Han är bra i magen på det sättet att det inte kommer ut grejer här och där, men han är inte sugen på mat så det får bli lite mosad banan, lite bärmos, lite välling. Ja, man får skrapa ihop det som passar herrn. :)
På morgonen regnade det och det var intressant att titta på... Gullunge!
Sen var det dags att busa. Här visar han upp den kända "busminen".
Efter lunch åkte jag och Sylvester och vägde mig. Jag kan ju inte väga mig på en vanlig våg så jag åker till Frösunda där det ligger ett rehabiliteringscenter som har en våg där man kan rulla upp med Bertil på också. Jag började ju med viktväktarna för två veckor sedan. Och vet ni hur mycket jag hade gått ner på en vecka? 3 kilo! Helt sjukt! Jag känner mig så nöjd! Nu är det bara att fortsätta och snart är jag nere på min drömvikt! Efter det positiva beskedet så åkte vi en sväng till Barnens hus och handlade lite behövda grejer. När vi kom hem var det mellis och sedan sov dags, sen kom Jocke hem! Vi tog en promenad och Sylvester fick gunga...
... inget han är speciellt förtjust i. Haha!
Efter gungandet så var det rutschkana med Jocke! Sylvester var måttligt road. :)
När vi kom hem var det bad och bums i säng! Och för oss var det dags att grilla! Mycket gott!
Nu är det Talang som gäller och popcorn!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0