100421. MysPys dag med min älskade syster!

I dag ska jag och Sylvester träffa min syster Martina och söta Lilly i Sickla. :)
Vi åkte iväg redan vid halv tio i morse, väl där så träffade vi Martina i amningsrummet så Sylvester fick krypa och fixa lite där... :)
Martina hade pusskalas med Gullungen! ♥
När Martina hade gett Lilly lite mat så somnade hon så gott... Hon är så lik Martina alltså! Sötfis! ♥
När vi hade ätit lunch så shoppade vi lite, sen ville Sylvester gå lite. Han gick och gick och gick. Nu har han börjat att böja mer på benen och inte slänga fram benen som han gjorde tidigare.
Vi åkte hem efter att Sylvester hade ätit mellis, han somnade som en stock i bilen. När vi kom hem var det lek och gnäll. Sylvester är nog inne i någon slags fas nu... Klänggubbe kan jag lova! Middag blev det när Jocke kom hem, sedan ett bad och sedan god välling...
Jag får ju inte glömma att berätta vad Jocke kom hem med...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0