100424 - 100425. Lördag & Söndag!

I dag, Lördag, är det tjejmiddag! Ååå, vad jag ser framemot det! :)
På förmiddagen gjorde Jocke chokladmousse till kvällens efterrätt.
Syssi ville också vara med på kort. Gullunge! ♥
Efter fix i köket tog vi en långpromenad till centrum, på vägen hem fick Syssi gunga.
När Sylvester hade sovit sin eftermiddagslur så åkte han och Jocke till Mamma för att bo där över natten så vi tjejer kunde festa loss! :)
Tjejerna började droppa in vid sex tiden, här är Anna.
Min andra hälft Maria var ju så klart med... :)
Bloggerskan fick tydligen också vara med på bild. (Klänningen jag har på mig kom jag i innan jag var gravid och nu passar den, bra va?)
Lena, Anna och Maria smaskade lite på en enklare förrätt och drack bubbel till. Gott!
Här är alla samlade! Maria, Lena, Liv, Fredrica och Anna.
Efter att vi hade ätit jätte god middag (om jag får säga det själv) så var det dags för Sing Star, vi drog på ljudet riktigt rejält och festade loss!
Sen blev det dans på dansgolvet!
Lena och Liv droppade av lite tidigare så vi som var kvar gick ut i Märsta. Snyggingar! :)
Vi var hemma till kvart över två, vi hade det jätte jätte kul! Anna, Maria och Fredrica sov över och på morgonen bjöd jag på god frukost. Alla var slitna så att säga... Inklusive mig själv. Fy! Men det var det värt!
Efter frukosten så lade vi oss alla i soffan och tittade på Grease. Riktig tjejhelg blev det. Jocke och Sylvester kom hem vid tolv tiden och hade haft det toppen!
Mormor fick mata Syssi på morgonen.
Sen tog dom en lång promenad och fikade utomhus. Som sagt jätte bra hade dom haft det!
Maria och Anna drog sig hemåt efter att vi hade ätit pizza och jag fick gå och lägga mig och vila. På eftermiddagen var det dags för middag, köttbullar och makaroner bjöds det på idag och det älskade han! Vi gjorde iordning burkmat också, men det ratade han när han fick smaka på makisar och köttisar! Gullunge! Till efterrätt blev det förska jordgubbar. Gotteligott!
Jag har haft det en toppen helg och är så glad att jag har så fina vänner, känner mig så glad att jag har dom i mitt liv. Tack tjejer för den här helgen!
Nu blir det film i soffan och mys i soffan, det är jag och Jocke värda!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0