100427. Martina, Lilly och en oväntad gäst.

I dag ska Martina och Lilly komma på lunch till oss, vi åker eventuellt till Kista på eftermiddagen. :) Maria ringde och hade inget att göra så jag hämtade upp henne så hon är också med oss i dag. :)
Efter lunch så var vi ute. Svårt att klä Sylvester rätt nu, det var så varmt, men man vill ändå inte att hans hud ska vara oskyddad mot solen. I veckan ska jag köpa en solhatt och solkräm till honom så vi kan vara ute utan att bli brända.
Vilken sötfis!
Martina och Lilly satt under parasollet. :)
Efter en stund blev det alldeles för varmt så då gick vi in.
Vår sötunge!
Jag höll Lilly och hon skrattade och log åt mig. Man smäääälter ju!!!
Helt plötsligt satt Lilly på bordet... Hihi!
Vi åkte aldrig till Kista, vi hade det toppen hemma! En helt toppen dag har vi haft i dag!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0