100104. Fika med Mormor!

I dag ska vi till Jessicas grav för att tända ett ljus och köpa rosa rosor till henne för i dag var det 24 år sedan hon försvann ifrån oss. ♥
Natten har varit jobbig för min del då det var min natt. Sylvester var vaken från och till mellan elva och halv två i natt. Jag var rädd att han började bli sjuk för då brukar han ju sova lite dåligt, men han var så pigg och glad i morse. :)
På morgonen fick jag en bra bild på hans fina små tänder.
Han älskar sin gå stol, han gick in i vardagsrummet en sväng...
... sen var han helt plötsligt i köket!
Efter lunch så åkte vi till Mamma och Thomas och tog en fika. Där hade Mormor puss-, och kramkalas med Sylvester! Sååå gulligt!
Efter myset så åkte vi till Jessicas grav. Jag och Jocke köpte sju rosa rosor till henne som var från alla oss som saknar henne så mycket... Från mig, Jocke, Sylvester, pappa, mamma, Thomas och Martina. Det är många andra som saknar henne också så klart... Det är nu när jag har fått ett eget barn som jag förstår vad mamma och pappa har gått igenom när Jessica försvann i från oss. Jag tänker ofta på henne och blir så ledsen då jag tycker att det är så orättvist när inte hon får vara med och uppleva det som jag får, kärlek, barn, vänner och så vidare.
"Jag saknar dig.
Jag önskade att du var här.
Du finns i mitt hjärta.
En dag ska jag bli hel - hel med dig"
♥♥♥
När vi kom hem så åt vi middag och badade med Sylvester. Efter nattningen så spelade vi lite Yatzy och nu blir det tittande på tv, i dag börjar ju Paradise hotell igen! Jippi!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilka fina gaddisar lille plutt har nu! Man blir ju en stolt moster!



Vad fint ni har gjort det på graven!!

2010-01-05 @ 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0