100105. Fixa Bertil!

I dag ska vi åka till ett ställe där som servar rullstolar. Och min rullstol heter Bertil så därav överskriften. :)
Sylvester var ju med och väntade på att Bertil skulle bli klar.
Medans han satt och väntade med oss så fick han pröva Jockes mössa. :)
Efter att Bertil var nyservad och klar så åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning för ikväll ska jag till Mamma och dricka vin och sova över hos henne!
Mamma lagade god mat!
Vi som var där var Mamma, jag, Martina, Anki och Jeanette. Thomas fick också vara med på ett hörn. :) När vi hade ätit mat så spelade vi ett charad spel.
Sen pratade vi massor! Så klart...
Det blev sent, vi gick och lade oss vid tre efter att ha ätit korv med bröd. Vi hade det jätte kul hela kvällen.
Jag älskar min familj! ♥
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0