100106. Lite trött...

I dag är jag lite trött... Men så får det vara när man har partajat lite! Jag vaknade vid nio i morse och då sov dom andra fortfarande för Anki och Jeanette sov också över. Sen när dom äntligen hade vaknat så åt vi frukost och pratade ännu mera. :) Sen åkte jag hem till min lilla familj och Jocke berättade att Sylvester och han hade haft det så mysigt.
Vid fyra kom Lena, Anders och Elric på middag.
Mys!
Elric sov mest i sin mysiga vagn...
Sylvester var ju också med!
Jag fick mysa lite med Elric...
När Lena, Anders och Elric hade åkt hem så satte vi i soffan och myste. Jag har ju längtat ganska mycket efter min älskling!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

God fortsättning önskar jag dig/er :)



Kram!

2010-01-07 @ 10:40:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0