100109-100110. Lördag och Söndag!

I dag, Lördag, ska vi till Stinsen där jag ska klippa mig och göra slingor (Äntligen!). Jocke och Sylvester ska gå och strosa lite där tills jag är klar. På eftermiddagen ska vi till Maria, Dan och Isak på middag.

Mitt hår blev bra, men lite ovant att det är så ljust. Jag har ju haft ganska mycket utväxt så man har vant sig med att det har varit så mörkt. Jag är i alla fall nöjd! Det tog fyra timmar att fixa mitt hår så det blev inga bilder tagna på förmiddagen... :(
På eftermiddagen så åkte vi till Dan och Maria. Det var ett till par bjudna på middagen. Mattias och Magdalena och deras bebis Isabella. Här är Mattias och Jocke.

Magdalena och Isabella.
Sylvester satt och lekte med sina leksaker medans vi åt.
Sylvester fick pröva Isaks gåstol.
Sylvester flörtade med Isabella men det gick inge vidare för hon skrek mest när han gjorde sina närmanden! hihi!
Här är en bra bild på hur mitt hår blev. Ganska bra va?
På slutet av kvällen blev Sylvester ganska trött så vi åkte hem.
En jätte mysig kväll hade vi, tack Maria och Dan!
Natti Natti! ♥
♥♥♥
I dag, Söndag, ska vi inte göra alls mycket. Vi får se vad som händer under dagen...
På morgonen fixade Jocke Sylvesters säng. Han flyttade ner sängbotten ett hack så vi inte behöver vara oroliga att Sylvester ska falla över bord utifall han behagar att sätta sig upp.
Efter lunch så åkte vi till Barnens hus för att kolla på en ny bilbarn stol.
Sylvester fick pröva en tripp trapp trull stol.
Vi köpte ingen stol till Sylvester utan vi åkte hem och tänkte på saken.
När vi kom hem så åt vi middag och badade med Sylvester. Nu ska vi slappa och ta en liten fika sen är det...
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du blev jätte fin i håret :) Hoppas ni får en bra vecka! Kram

2010-01-11 @ 07:47:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0