100112. Babymassage tjejerna på fika!

I dag kommer babymassage tjejerna med sina bebisar på besök. Det ska bli så kul att träffa alla igen, det har ju blivit ett litet uppehåll nu när det har varit jullov och allt.

Ja, jag har ju inte skrivit så mycket om nätterna bara för att allt har gått så bra. Det vill säga att Sylvester inte har ätit på natten det enda han har gjort är att vilja ha nappen en eller två gånger, men nu ska ni höra! Han har varit så orolig, han har tagit nappen men spottat ut den hela tiden så det verkar som han sover men ändå inte. Han är ledsen och verkar ha mardröm typ... Så det gick så långt att han fick sova mellan oss! Då somnade han på en gång och sov till klockan åtta. Hmm, vi som trodde han hade ont någonstans men det var bara närhet han behövde. Hoppas det inte blir likadant i natt! (Fast det är ganska mysigt när han ligger bredvid en)
Vid halv tolv kom Maria och Isak på lunch innan dom andra tjejerna kom. Vid ett kom dom andra. Det var så kul att träffa alla igen. Här är en bild på Sylvester och Ellen. Sööööta!
Ellen har blivit stor!
Isak och Maria.
Sanna och Emma var också med men dom fick jag ingen bild på. Efter att tjejerna hade åkt så kom nästa tjej - Lena! Vi skulle till Kista för att träffa Martina och Anna. Vi käkade i kista och sen fikade vi och vi pratade och skrattade massor! Jag älskar mina vänner! ♥
När jag kom hem så gick jag och lade mig för man vet ju inte hur natten kommer att bli...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0