100113. Mysdag med Maria!

I dag ska jag och Maria vara tillsammans större delen av dagen och mysa med våra bebisar.
Jaaa, i natt så var det tufft! Sylvester blev orolig vid halv två till klockan fyra och då bestämde jag mig för att han fick sova mellan oss och gissa vem som somnade på en gång och sov till åtta...
Vi åkte till Maria och hon bjöd på lunch och efter att vi hade ätit så lekte killarna lite med varandra.
Så fort Isak hade en grej skulle Sylvester ha den och tvärtom! Gulligt!
Sen skulle Sylvester staila och visa att han kunde komma upp långt med överkroppen.
Sen lekte Maria med Sylvester och Isak hoppade i hoppgungan. Sylvester tycker så mycket om Maria.
Sen fick Sylvester stå lite, han ser ganska stor ut va?
På eftermiddagen åkte vi hem och mötte upp Jocke. Vi åt middag och Sylvester fick bada med Jocke, efter det så var det nattning. Jo, jag glömde berätta en sak! Maria hade en bok hemma hos sig som handlade om bebisars utveckling och det är så mycket som stämmer in på Sylvester när jag läste boken, för tydligen så är han nu i en utvecklingsfas. Det här med att han sover oroligt och behöver mer närhet är en av alla de saker som händer under denna tid och det kunde tydligen hålla i sig några veckor... *pust* Ja, ja... Han är ju så liten under en så kort tid. Man får hålla ut!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0