100118. Öppna förskolan!

I dag ska vi till Öppna förskolan, det var ett tag sedan vi var där så det ska bli kul.
Jaa... I natt. En hård natt har det varit för min del. Sylvester började elva att gråta precis som han hade haft en mardröm då fick han nappen då somnade han om till halv två då vaknade han och fick nappen. Efter det, tio över två - fick nappen, halv tre -  fick nappen. Osv... Halv fyra somnade han och sov till klockan sju. Jag "vann" i alla fall, vilket var min mål under natten. Lite trött i dag är jag...
Liv och jag åkte till Öppna förskolan tillsammans. Väl framme så fikade vi och pratade om allt möjligt.
Fredrica och Theodor var också där.
Sylvester lekte på golvet själv...
... sen kom Leo och lekte också.
Theodor kan nästintill krypa!
Efter ett par timmar på Öppna förskolan så åkte vi hem och väntade på Jocke, när han kom hem blev det lek på golvet.
Nu ska jag sätta mig och vila i soffan! Det blir en tidig kväll för mig...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0