100125. Fredrica och Theodor på lunch!

I dag kommer Fredrica och Theodor. Vi ska ta den lunchen som aldrig blev av i fredags.
Rapport om natten, likadant som tidigare.
På morgonen så tränade vi på att krypa.
Vid halv tolv kom Fredrica och Theodor. Vi åt lunch och sedan var det lek på golvet.
Det är roligt det här med att om en bebis har en leksak så ska den andra ha den...
Sötskruttarna tittade på varandra.
Fredrica försökte få Sylvester att krypa. Theodor han tar sig fram väldigt bra nu!
Det var jätte mysig dag!
Vår diskmaskin har gått sönder så Jocke, Thomas och mamma var och köpte en på eftermiddagen sedan kom dom hem och käkade hos oss.
Thomas hjälpte till att installera diskmaskinen. Vi hade inte så mycket verktyg så Jocke gick över till vår granne Erland för att låna några och då följde han med in och hjälpte till med att fixa diskmaskinen.
Bra jobbat grabbar! ;) Mamma och Jocke var sååå glada när den var installerad så att vi kunde plocka in all disk och köra ett premiär tvättprogram.
Tack för hjälpen mamma och Thomas!
I natt så är det hårt mot hårt! Jag har bestämt att Sylvester inte ska sova inne hos oss i natt. Det får bli en jobbif natt, men jag ska inte ge mig! Berättar hur det gick i morgon. Nu ska jag ta ett bad och sedan ska Jocke och jag gå och lägga oss och kolla på Paradise hotell.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0