100126. Maria och Isak!

I dag blir det mys med Maria och Isak. :)
Ja, vill ni veta hur natten har gått? Det var ju hårt mot hårt och jag vann! Sylvester låg i sin säng hela natten. Jag var inne ett par gånger, men det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Jag känner mig jätte nöjd och peppad för att fortsätta!
Hos Maria var det träning på att krypa!
Träning, träning, träning!
Sötisar! ♥
När klockan var fyra så åkte vi till Barnens hus för att möta upp Jocke. Vi ska köpa en ny säng till Sylvester då den är för hög för mig att lyfta upp honom ur. När vi kom hem så åt vi middag och sedan var det dags för ett bad.
Titta bad mycket hår han har fått! :)
Nu sitter jag i soffan och myser och vilar upp mig för natten! I natt är det hårt mot hårt igen!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0