100704. Släktkalas!

I dag ska Syssi ha sitt släktkalas! :) Och nu är han smittfri! Utslagen är helt borta!
I dag kommer vår familj och firar Syssi. Vi hade bjudit många, men eftersom många har semester och Jockes släkt bor i Jönköping så blev vi inte så många, men det ska bli jätte kul att träffa alla!
På morgonen blåste killarna ballonger...
... Syssi lekte med ballongerna.
Vid lunch tid kom Pappa och Britt-Marie. Vi åt lunch och hade det mysigt!
Bästa kompisar! :) :) :)
Sylvester gjorde sig fin och vi åkte en snabbis till Malva - Sylvesters kompis för att lämna present till henne för hon hade kalas i dag.
När vi kom hem började våra gäster att komma. Söta, söta Lilly hade satt på sig kalas kläderna. Man dör ju så söt är hon!!!
Moster Anki och Mormor kom ju så klart!
Joakim och Sebastian är min kusins barn - dom ville också fira Syssi!
Tårtan fixade jag! Ganska fin i alla fall...
Jocke, Jocke, Sebastian, Johan och Nathalie. Johan är min kusin och Natta hans flickvän.
Efter fikat var det dags att öppna alla presenter!
Jätte fina grejer fick Sylvester!
Han fick träleksaker, golfklubbor (gissa av vem), bandyklubbor, pool, badring, badboll, kläder, ett stall med hästar och gubbar till. Jätte fina saker! Dom här badbyxorna fick han med... :)
Jocke blåste upp poolen och fyllde den med vatten så att Sylvester kunde plaska lite.
Lilla badbyxan!
Cooling!
Tack alla för att ni kom och för dom fina presenterna! Vi älskar er!
När alla hade gått var det middag, bad och bums i säng. Jag och Jocke grillade och efter det så packade vi resväskan för i morgon åker vi till Jönköping... Ingen blogg förens vi kommer hem med andra ord!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Malva

Tack sylvester för att du kom på snabbvisit, vi uppskattar det =) Och tack för den rosa fina damsugarn ! Kramar från mig o mor till dig o mor

2010-07-05 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0