100710. Kalas och Namnkalas!

I dag skulle hela familjen på Isaks ettårskalas och Lillys namnkalas, men eftersom Sylvester har vattkoppor så stannar Jocke hemma med honom och jag får åka på galej! :)
Vid halv ett var jag hos Isak och gav honom present. :) Han blev jätte glad när jag kom, han känner mig ju ganska väl vid det här laget.
Kvart över ett åkte jag vidare till nästa kalas! Lillys namnkalas!!! Bettan (som är Nickis tjej) och Nicklas (som är min platsbrorsa) sjöng och spelade jätte fina låtar för Lilly.
Martina och Crabban hade dukat jätte fint.
Här kommer lite bilder på några av gästerna. Min fina Mamma! :)
Mormor (som är på besök från Spanien) och Martina.
Crabban och Martina.
Lena, Elric och Anders. (Anders är min kusin, Lena en av mina bästa kompisar och Elric deras son)
Efter god smörgåstårta och fika var det dags att öppna alla presenter! Martina och Lilly satt på filten under tiden...
... och Crabban fick öppna alla presenter.
Lilly fick bland annat en söt mössa!
Efter kalaset gick jag och Mormor till Mammas hus och pratade massor medans dom andra städade i lokaler vi var i. Senare på kvällen åkte jag hem till Jocke och sovandes Sylvester. Inga bilder på Syssi idag, men han mår toppen förutom sina koppor. :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0