100711. Vad ska vi göra idag?

Idag blir det ett oväntad tripp till Mamma. Mormor och Morfar är ju här på besök från Spanien som bor ju där annars, men är nu och hälsar på och bor hemma hos Mamma.
På morgonen brukar vi ta en promenad innan det blir för varmt, men idag var det sååå varmt redan kvart i nio så vi tog bara en liten kort promenad. Jag svalkade mig i Syssis pool jag. :)
I Ullared köpte vi en blomma som man sätter vattenslangen i så fungerar den ungefär som en vattenspridare men lite mer oberäknelig. Jocke prövade den! Hahaha!
Syssi tyckte det också var varmt så han tog sig ett dopp.
Efter lunch åkte vi till vårt nya hus och plockade jordgubbar och så köpte vi glass på vägen hem till Mamma så vi kunde fika lite.
Blommsprutan gillar Syssi bli sprutad i munnen med. :)
Mamma skrattade högt och konstigt och det tyckte Syssi var jätte roligt!
Medans Syssi sov gick vi till poolen (Mamma och Thomas har en pool i sitt område som är till för dom som bor där).
Baaad!
Fina Mormor satt i skuggan och tittade på när vi badade.
Jocke, Mormor och Anki (min kära moster).
När Syssi hade vaknat tog han ett bad. Grodan han har i handen fick han av Mormor och Morfar.
Sylvester gillar Mormors pippifågel...
Sylvester fick smaka persika...
... det tyckte han var goooott!
Sen gick han till Anki och fick smaka lite där och sen till mamma och så där höll han på...
Vi åkte hem vid middags tid efter en jätte mysig dag! Vi grillade på kvällen och efter det flyttpacka... :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0