100715. Dejt!

Jocke har bjudit ut mig på en kärleks dejt idag! ♥ I den ingår lunch och bio besök! :)
På morgonen  åkte vi till Mamma och fikade lite och lämnade Sylvester där så vi kunde åka in till stan och äta lunch på Vapiano. Guuuuuud, vilken god mat! Har ni inte ätit där så ät där!!!
Oxfilé pasta tog jag och Jocke pasta bolognese. Mumssss!
Efter lunchen så gick vi till biografen och såg den nya Twilight filmen - Eclipse. Det var en riktigt, riktigt bra film. Vi har ju sett dom andra två.
På eftermiddagen så åkte vi och tog en fika hos Mamma och hämtade Sylvester. Dom hade haft det så bra! Som vanligt... :)
Lek i bagageluckan... :)
Vi åkte hemåt och handlade på vägen sedan hem för middag och efter det bums i säng för Syssi. Vi packade lite mer och nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. :) Det var så mysigt på vår dejt, vi uppskattar verkligen den tiden vi får bara jag och Jocke. Tack Mamma för hjälpen idag!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0