100731. Vad har vi för planer idag?

I dag har vi inga speciella planer, men Maria ringde och frågade om vi ville träffas och det ville vi ju så klart! :)
På morgonen var det kladd frukost...
Efter frukosten åkte grabbarna och handlade. Här har Sylvester på sig en tröja Farmor har stickat... Jätte fin! :)
Sen kom Maria, Isak och Dan på lunch.
Vi hade det jätte trevligt som vanligt när vi träffar gullefamiljen! Maria åkte in till stan och träffade sina kompisar och Dan, Isak, Jocke och Sylvester åkte iväg för att fixa lite grejer och jag fick egen tid! :) Låg och tittade på en ny serie jag har börjat titta på "Nip/Tuck" heter den. När grabbarna kom hem lekte vi lite ute och då kom grannkatten och hälsade på.
Har glömt att berätta vad Sylvester har lärt sig! Att klättra upp i soffan, här har ni beviset!
Jätte stolt är han när han fixat det! Han kan också klättra upp själv i rullstolen när jag inte sitter i den och han kan även klättra upp i rullstolen när jag sitter i den... Duktig!
I kväll blir det film om exakt en vecka flyttar vi. Läääääääääääääängtar!!!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Äntligen kom det lite bilder.....

Kram från moster Anki

2010-08-27 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0