100601. BVC, Carro och visning!

Fullt på schemat i dag! Först ska vi till BVC, sen till Carro och i kväll är det vår andra visning på huset.
På BVC gick det bra! Sylvester är nu 75,4 cm lång och väger 10 310 gr. :) Han är ju lite torr runt ögonen så vi fick en tid till barnläkaren. Känns bra så att vi får reda på vad det är som gör att han får eksem så vi kan hjälpa honom med att bli av med dom. 
Efter BVC så åkte vi till Carro och Novalie. Det var jätte kul att träffa dom. Vi åt god lunch och pratade massor!
Lilla söta Novalie...
Sylvester han myste han... Gullunge!
När vi kom hem så fixade vi inför visningen och sex var det dags för den. Vi hade visning i söndags och 6 stycken var här och tre av dom skrev upp sig som intresserade. I dag var det bara två stycken här. Hmm... Hoppas, hoppas det är någon som vill köpa huset för en bra summa. :)
Nu är det soffan och mys med min älskling. Jag glömde att berätta i förra inlägget att jag var på bio söndags med Martina -  vi såg Sex and the city 2. Jätte, jätte bra film! Och igår ikväll var jag och Maria och shoppade sommarkläder själva utan sina älskade ungar.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0