100604. Fredags mys hos Lena!

I dag är vi ett gäng som ska till Lena! Martina, Lilly, Liv, Leo och så jag och Sylvester så klart... :)
Grabbarna hade det kul på golvet! 
Sylvester är ju ganska aktiv av sig som ni känner till så för min del blev det mycket passande, han skulle ju upptäcka hela Lenas lägenhet... :S
Elric ville inte vara på golvet när vi skulle äta, han ville ju vara med så klart!
Leo gullunge!
Lena och Martina gillar att posera... Hihi!
Vi hade det jätte mysigt och god lunch bjöd Lena på. :) På kvällen åt vi middag och efter att Sylvester hade gått och lagt sig så var det bums i soffan för mig. Det har tärt lite på mig det här med husköp och sälja hus tror jag...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0