100609. Mamma, syster mys!

I dag ska jag och Sylvester till Mamma. Martina och Lilly kommer också dit. :)
Det blir kladdigt när man ska äta frukost själv.
Han gillar att lägga saker i saker. :) Här är det ägg som ska ligga i den kupade delen i muggen.
Allt ska läggas i nått. Han klarade också av i dag att lägga rätt symboler i en sån där leksak som det är exempelvis en stjärna så ska man lägga stjärnan i den. Hoppas ni fattar! Mamman blev stolt!
När vi hade kommit halvvägs till Mamma så slutade bara bilen att fungera, jag hann svänga in mot vägrenen få att jag inte skulle bli påkörd. Jag trodde det var oljan som var slut så jag ringde till Mamma så hon och Thomas kom och fyllde på, men det var inte det som var felet. Vet ni vad det var... Slut på bensinen. Pinsamt men sant! Thomas åkte och köpte bensin till mig så att vi kunde åka till en mack och tanka... Gissa om jag har lärt mig nått på det här. Fy vad hemskt!
Ja, ja... Väl framme så var Martina och Lilly redan där... Sötunge!
Sylvester lekte med sin favoritgubbe - dykaren!
Mormor lekte med sin lilla prins. :)
På eftermiddagskvisten så åkte vi hemåt och lekte ute. Jocke kom hem och vi åt middag och sedan tog vi en promenad. Sedan bad och läggdags för Herr S. När han hade somnat så började vi att rensa... Nu är hela vinden klar! Skönt att börja i tid när man ska flytta.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0