100611. Martina dag!

I dag skulle Martina, Lilly, jag och Sylvester till Fjärilshuset, men det regnade så mycket så vi skulle bli genomblöta om vi skulle gå från parkeringen till huset så vi åkte till Stinsen i dag istället. :) Jag var och vägde mig i dag, nu har jag gått ner 8,2 kg och har gått ner till den vikten jag vill! Är så nöjd över mig själv!
Martina och Syssi myste... Han tycker så mycket om henne!
Det finns en lekhörna som Sylvester fick leka i. Han fick kompisar på en gång. Känns inte som att han kommer få något problem på dagis inte... :)
Syssi ville titta på skor han...
Vi hade det jätte mysigt i dag. Martina, Lilly och Crabban kom hem på middag till mig i dag. Jocke har varit borta på grillmiddag med några från jobbet så det var mysigt med sällskap. :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0