100612. Lördag!

I dag är det inget inplanerat för vår del. Jocke ska bort i eftermiddag och ikväll på konsert - KISS! :)
Jag har fått vilat idag och myst lite i sängen, något som jag verkligen uppskattar på helgen. :) Sylvester har ju blivit en liten klätterapa. Han älskar att klättra in i en av hans lådor. Spaden är ju självklart med... :)
På eftermiddagen kom Jockes kompis Jerry från Jönköping hem till oss för han ska också på konserten och ska sova över hos oss så vi hade ställt upp en tältsäng åt honom i vardagsrummet. Sylvester försökte klättra upp för den med lyckades inte. Lite senare så försvann han ett tag och jag gick efter, gissa vem som då satt i sängen. Jo, klätterapan Sylvester! Han är så duktig! Maria och Isak kom förbi på en liten fika, dom åkte vid middagstid.
Jag och Syssi åt lite middagen, sen var det dags för bad och sedan bums i säng. Herr Dahl somnade på en sekund. Tröttfis. Nu sitter jag i soffan och äter ostbågar och dricker cola och sen går en av mina favoritfilmer på tv - polisskolan.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0