100617. Min födelsedag!

I dag är det min födelsedag! Det ska firas med middag i kväll men nära och kära. :) I dag ska vi också till vårt nya hus för att diskutera bostadsanpassning.
Här är Jocke och Sylvester utanför vårt nya hus. :) :) :)
Medans jag och kommunfolket pratade så var Jocke och Sylvester på upptäcksfärd i vårt nya hus.
Det kommer bli jätte bra med anpassningen. Ramperna ska dom börja med redan nu och köket blir anpassat i höst. På kvällen var det jag som skulle firas! :)
Jocke och Maria var ju så klart bjudna... :)
Mamma och Thomas hade pusskalas!
Liv...
... och Lena kom och firade mig! :)
Martina, Crabban och Lilly kom aldrig med på bild, men dom var också här. Tack alla för alla fina presenter och för att ni firade mig. Älskar er! ♥
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0