100618. Inget bestämt!

I dag har vi inget bestämt. Jag tänkte tvätta lite och packa inför Rhodos.
Maria ringde på morgonkvisten så vi åkte över till henne och Isak en stund innan lunch.
Gullungarna! ♥
Vi åkte hem innan lunch och efter det så var det full rulle. Sova, packa, tvätta och sedan åkte vi till Stinsen för att möta upp Jocke. Jag ska ju fixa mitt hår i dag eftersom jag inte blev nöjd sist.
Jocke och Sylvester åkte hem. :) Sylvester skulle tydligen hjälpa till att packa... Gullunge!
Nakenfis får man alltid vara på kvällen...
Jag blev jätte nöjd med mitt hår. :) När jag kom hem så åt jag och Jocke middag och firade att han har semester i fem veckor nu!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0