100301. Middag hos Maria och Dan!

I dag ska vi en sväng till Öppna förskolan och sedan på middag till Maria och Dan. Det ska bli trevligt!
Sylvester har sovit hela natten! :)
Vi skulle åka till Öppna förskolan men det var nästan omöjligt att komma iväg för all snö! Det tog mig 20 minuter att plocka in allt i bilen! Jag kom inte runt bilen så jag kunde inte sätta Sylvester i sin stol så jag fick sätta honom i mitt säte på förarsidan sedan hoppa in bredvid honom och efter det flytta över honom till sin stol. Phu... Sen ut igen och in med vagnen och till sist in med Bertil (rullstolen). Vi struntade att åka till Öppna förskolan och åkte istället direkt till Maria.
Här är en bild på Herr Tulltott i alla fall... :)
Hos Maria var det lek på golvet...
... Jocke var också med! ♥
Vi åt jätte god lasagne och kladdkaka till efterrätt, mycket gott! Tack för en mysig kväll! Vi åkte hem vid läggdags och Sylvester somnade gott i sin säng och vi myste i soffan, sen blev jag så trött så trött så det blev en tidig kväll för mig.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0