100303. Besök av en gammal vän!

I dag kommer Moa och hennes två månaders bebis, Douglas hit på lunch. Moa och jag gick på gymnasiet i Örebro tillsammans och hon var verkligen min bästa vän där. Det var bara jag och Moa som kom från Stockholm när vi gick i gymnasiet så vi tydde oss till varandra. Efter att jag hade gått första året klart så flyttade jag tillbaka till Stockholm medans hon fortsatte sitt liv i Örebro. Vi har inte träffat varandra på många år så det ska verkligen i kul att träffa henne!
Sylvester sov hela natten! ♥
Vi börjar dagens inlägg med en bild på Sylvester och Shiva. Vi är hundvakt i dag. :)
Här är Moa och Douglas.
Närbild på Douglas. :)
Vi åt, snackade, snackade och snackade... :) Det var så kul att träffa Moa! Och hennes son är verkligen jätte söt! Tack Moa för att du kom på ett besök!
Jocke kom hem på eftermiddagen då åt vi middag och lekte lite, sen var det dags för bad.
Nu sover Sylvester och Jocke sitter och kollar på en Steven Seagal film. :( Ja, ja... Nu ska vi se på tv så nu får Jocke stänga av sin film. :P
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tiden går fort, men kul att ses igen efter flera år ;)



Ha det gott, vi ses på tisdag!

Kram

2010-03-04 @ 07:19:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej!! Det var så skoj att få komma och hälsa på! Tänk vad tiden går fort... Hoppas vi ses lite oftare fram över. =)

Kram Kram

2010-03-04 @ 14:27:38
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0