100304. Besök hos Mormor och bio!

I dag ska vi till Mormor och hälsa på och ikväll ska jag och Maria gå på bio. Det här kommer bli en bra dag! :)
Vet ni!? Gissa vem som ställer sig upp helt själv nu! Jo, vår lilla Tulltott! Det började med i morse att han ställde sig mot Bertil (rullstolen) men jag tyckte att det såg lite ut som "tur" eller vad man ska säga, sen på kvällen så ställde han sig upp helt själv flera gånger så det var ingen tur grej det där inte! Titta här får ni se själva (klicka på länken)
http://www.youtube.com/watch?v=f1g54NH0wCM
Efter Sylvesters första sovstund åkte vi till Mormor där jag blev bjuden på jätte god lasagne. :) Där var det bus med Sylvester som gällde.
Sylvester upptäcker Mormors och Thomas hus nu när han kan krypa... Allt man INTE ska ta på ska man bara TA på...
Mormor lekte tittut med gullungen!
Sötis! ♥
Sen fick Sylvester vara pirat i sitt "skepp".
Busunge!
En fin bild på Mormor och Sylvester blev det...
Efter all lek och allt bus så fick Sylvester sätta sig och jobba lite. ;)
Vi hade det jätte mysigt med Mamma och Thomas, tack för i dag! :) På eftermiddagen när Jocke hade kommit hem så åkte jag och Maria till Uppsala för att gå på bio. Vi åt pizza... Goooott!
Sen var det dags för filmen, Alice i underlandet.
Och den gick ju i 3D, så fina glasögon fick vi.
Filmen var verkligen super duper bra! Vi hade det jätte kul, hela dagen har varit jätte bra!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0