100306 - 100307. Lördag och Söndag!

I dag, Lördag, ska vi på dop. Leo ska döpas. På kvällen ska vi äta tre rätters middag på Snorpens och Snorpans restaurang. :)
På morgonen så tog vi fram Sylvesters lära gå stol som han har fått av sin farbror med familj. Sylvester ville vara med när Jocke öppnade kartongen.
Han kan gå med den, men måste ha pappa som beskydd utifall man ramlar... :)
Vid tolv var det dags för dop, Sylvester var fin klädd så klart! :)
Dopet var jätte fint och efter bjöds det på god smörgåstårta.
På eftermiddagen tog vi en promenad i det fina vädret.
Gladfisar! ♥
På kvällen så åt vi tre rättersmiddag som vi lagade tillsammans för Snorpens och Snorpans restaurang har ju slagits ihopp. Hihi... Vi gjorde avokado och halloumi sallad till förrätt, till varmrätt blev det schnitzel och till efterrätt chockladmousse. Mycket, mycket gott blev det! Sedan kollade vi på melodifestivalen.
♥♥♥
På söndagen glömde jag att ta bilder! :( Men vi var i alla fall på Babyland och beställde en tripp trapp trull stol och köpte lite mer säkerhetsprylar, sen åkte vi till Stinsen. Jocke klippte sig och så tog vi en fika.
Sylvester fick sin första sportlovs peng av sin farmor och farfar och då köpte han den här leksaken på babyland.
Ni vill han ställa sig upp mot mig heeeela tiden, på sidan, fram, bak... Jaaa, jag får sitta mycket stilla nu för tiden. Hihi...
På kvällen så åt vi tacos och kollade på film. Vi har haft en jätte mysig helg! ♥
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad duktig han är! =) Kram

2010-03-08 @ 10:39:54
URL: http://w
Postat av: Mia

Ja jag kan bara hålla med, Sylvester är finklädd som vanligt :) Vilken snygg skjorta! Och vad han är duktig, längtar så till onsdag då jag får se krabaten som lärt sig massor sen sist. Sen längtar jag efter alla er mammor och snacket ;)

Kram

2010-03-08 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0