100308. Öppna förskolan!

I dag har vi inget på schemat så vi tänkte ta en sväng till Öppna förskolan. :)
Jocke skulle på utbildning i dag så han började inte förens tio så vi hade mysmorgon. Det gillar vi alla!
Sylvester ställde sig upp innan frukost... Hihi.
På Öppna förskolan var det inte alls mycket folk, ganska skönt då det kan vara mycket liv där. Det är första gången vi är där sedan Sylvester lärde sig att krypa så han hade mycket att utforska...
Gullunge!
Vi var där hela eftermiddagen och när vi kom hem så var Sylvester så trött! :) Förut, när jag skulle ta ut Sylvester till bilen, så tog jag alltid vagnen med mig ut bara för att jag inte ville åka ner för rampen med han i knät men nu så har jag börjat att ha honom i mitt knä med kardborrebandet runt oss. Och nu åker jag heller inte runt till hans sida och sätter in honom där utan nu sätter jag honom i förarsätet hoppar in efter honom och bär honom sedan till sin stol. Då sitter jag ju redan i bilen så då är det bara att plocka in Bertil (rullstolen) och åka i väg. Smidigt! När vi kom hem i dag så visste jag inte riktigt hur jag skulle komma upp för rampen utanför ytterdörren med honom i knät eftersom jag måste böja mig så mycket framåt när jag ska ta i, men då fick Sylvester hjälpa mig! Han fick krypa upp för rampen själv, det var ju ganska brant så jag fick putta på honom lite i rumpan, men upp kom han! Duktig kille!
När Jocke kom hem så åt vi middag och efter det var det ett bad. Nu sitter vi i soffan och ska ha TV kväll! Det är mycket bra på TV ikväll... Halv åtta hos mig, outsiders och Svenska Hollywood fruar! Kan inte bli bättre... :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0