100309. Mys med Mormor!

I dag kommer Mormor hit och myser med oss, vi ska äta lunch tillsammans. :)
Sylvester sov från kvart i sju på kvällen till kvart i sju i morse! Underbart! ♥
När Mormor kom så var det Sylvester som fick 100 % uppmärksamhet. I bland är det till och med svårt att få kontakt med mamma. Hihi... :)
Mormor försökte lära Sylvester att tuta.
Lek, lek och lek. Det var det vi gjorde hela dagen. Mysigt tycker jag och Sylvester!
När Jocke kom hem åkte mamma hem, det gillar jag - när jag får sällskap hela dagen! Jag skulle egentligen ha träffat Cissi i dag, men jag har känt mig hängig i dag, ont i huvudet så vi avbokade det så vi ska ses vid ett annat tillfälle. Skönt att bara få sitta i soffan och vila ikväll. Efter middagen var det dags för bad och sedan bums i säng! Här är Sylvester redo för att sova gott...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0