100312 - 100314. Lördag & Söndag!

Den här helgen har det inte blivit mycket bilder för jag har varit sjuk... :( Men några blev det i alla fall.
På lördagen så vilade jag på förmiddagen och Jocke och Sylvester lekte och hade mysigt bara dom två. :)
Sylvester prövade Bertil! ♥
På eftermiddagen så åkte jag och mamma in till söder och träffade Martina för att gå på Grease. Tråkigt att jag inte var frisk men föreställningen var jätte bra och efter den så åt vi på en italiensk restaurang. Maten såg god ut, hur den smakade vet jag inte för jag kände ingen smak då jag var så förkyld. Typiskt! Ja, ja... Det var i alla fall jätte mysigt att vara med mamma och Martina! Tack mamma för att du bjöd oss på detta. Älskar dig! ♥
När jag kom hem var jag verkligen jätte dålig så jag gick och lade mig på en gång. Jocke och Sylvester hade haft det jätte bra!
♥♥♥
På söndagen mådde jag fortfarande inte så bra. Vi skulle egentligen till Lena på födelsedags fika då hon fyllde år i fredags men fick ringa till henne och säga att vi inte kunde komma. Vill ju inte smitta någon liten bebis heller... :(
Jag vilade hela dagen och på eftermiddagen mådde jag något bättre så vi tog en liten promenad runt kvarteret och efter det tog vi en liten fika på baksidan i solen.
Nu sitter jag i soffan och mår bättre, så jag hoppas att jag är frisk i morgon!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: elenor

Krya på dig vännen, trist att du är sjuk! Kramen

2010-03-14 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0