100312. Sjuk...

I dag är jag inte så kry. Känner mig lite krasslig, snorig, hängig och ont i huvudet så i dag ska jag och Sylvester vara hemma. Egentligen skulle vi träffa Syster Yster men vi avbokade det. :(
Det var första gången jag var sjuk och mammaledig och det är ju ingen direkt vila och ro med en liten Herr Dahl som vill busa... Gullunge!
Idag var det varmt och skönt i vardagsrummet när solen låg på och värmde.
Jag satte honom i den här om hopp att han skulle sitta still en stund, men icke sa nicke.
Ett litet skrattanfall blev det! :)
Och bus i soffan...
Nu när Sylvester vill nå saker så ställer han sig på tå, det syns på den här bilden.
När Jocke kom hem så gick jag och la mig och sov en stund, sedan var det middag, bus, bad och sedan direkt i säng för Herr Dahl! :)
Nu är det soffan som gäller för min del...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0