100316. Lunch hos Maria!

I dag ska vi till Maria och Isak för att äta lunch, ska bli kul att träffa Maria. Det var länge sedan bara hon och jag träffades! :)
Men innan vi åkte till Maria så kom Liv och Leo på en liten fika. Mysigt att vi bor så nära så att vi kan ses när vi vill... :)
Hos Maria var det upptäcksfärd för fulla muggar!
Shiwa var med så klart... ♥
Isak var så pigg och glad!
Sylvester stod helt själv i ca tio sekunder!!! Jätte duktig!
På eftermiddagen så åkte vi hem och när Jocke kom hem så hade han med sig nått till mig... Fina blommor! Tack min älskling! :) ♥ :)
Sylvester åt middag i sin nya tripp trapp trull stol som Sylvester har fått från Farmor och Farfar! :) Tack så mycket för den Ann-Greth och Lars-Göran. ♥
En toppen dag har det varit! Puss från mig och Sylvester!
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: mia

Hej sötnosar, vad skönt att läsa att du är frisk igen. Vilken gullig ny min Sylvester har, kände knappt igen honom :)Ses imorgon, kram

2010-03-17 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0