100317. Besöka Martina och vara med Mormor!

Som ni känner till är Syster Yster gravid och GrillBritt som vi kallar hennes och Crabbans bebis för beräknas komma ut den 22 mars, alltså på måndag. Nu är det så att Martina har fått högt blodtryck, äggvita i urinen och huvudvärk så hon har kontrollerats noga hos MVC för att ha allt under kontroll så att hon inte är på väg att få havandeskapsförgiftning. Nu har hon haft högt blodtryck ett tag så hon har blivit inlagd så att de har stenkoll på henne så att om det händer nått som inte är bra så kan dom hjälpa henne på en gång. Hon mår bra, men som sagt måste hon ligga på sjukhuset. Dom vet inte om Martina får logga kvar tills GrillBritt kommer eller ej. Vi var i alla fall och hälsade på Martina och Crabban i dag. :)
Mamma, jag och Sylvester åt lunch på sjukhuset och Martina och Crabban kom ner och fikade med oss.
Gos med älsklingsmoster! :)
Sen besökte vi Martina och Crabbans rum.
Efter att vi hade hälsat på Martina så åkte vi och fixade min rullstol, Mamma och Sylvester lekte under tiden.
Gullunge!
När vi var klara på rullstolsverkstaden så tyckte Mamma att vi skulle åka och köpa ett par skor till Syssi, hans första skor, så då gjorde vi det! Här fick han se vilken storlek han har...
Snygging!
Ett par Puma skor blev det...
... och så fick han bilar också! Tack Mamma för Sylvesters påskpresenter!
På vägen hem var det någon som var glad... :) Herr Tandtroll!
Toppen dag har det varit. Nu vill jag att GrillBritt ska komma så man får gosa med en liten, liten bebis igen.
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, snygga skor :)

2010-03-18 @ 08:02:00
Postat av: Martina

Fyfan Syrran, inte så smickrande bild på mig!

Trodde inte att jag var så svullen i ansiktet haha..



Oj´, vilka fina skor han fått! Mrn du skrev inget om din lilla incident på mitt rum? Hmm.. :P



Älskar dig syrri!

Puss

2010-03-18 @ 21:35:45
Postat av: Moa

Hej!! Jag va i Sthlm i veckan för att fixa min dator och han inte med nått annat.. Jag och Joakim kommer däremot upp över Påsk, hur många dagar vet jag inte än.

Hälsa Martina, så fin hon är med sin mage! =) Hoppas bebisen kommer ut snart.. Du får jätte gärna messa och berätta vad det blev när den kommer. =)

KRAAAM

2010-03-19 @ 08:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0