100318. Mammalunch!

I dag är det mammaträff med lunch, Maria slog på stort och ska bjuda på det. :)
På morgonen så fick Sylvester posera lite... :)
När vi kom till Maria var det lek på en gång! :)
Och smaka på allt, det måste man!
Här är Sylvester, Malva och Isak. Malva har börjat åla sig framåt nu, jätte duktig!
Mammas gullunge! ♥
Ellen och Sylvester. :)
Sylvester gillar att klänga på Maria.
Shiwa gömde sig för alla rörliga bebisar.
Vi har haft det så mysigt i dag! Vi stannade länge hos Maria och åkte hem lagom till Jocke var hemma. Jag började göra mat och Jocke lekte med Sylli, jag gjorde fläskfilé gryta med champinjoner, creme fraiche, buljongtärning och lite soja och det gillade Sylvester! Jag blev jätte glad. :) Efter middagen var det bad sedan hopp i säng!
I kväll tänkte jag egentligen träna, men jag kände efter lite och då kände jag mig lite förkyld. (Kanske kände efter lite för mycket) så jag hamnade i soffan istället. Hihihi...
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi, skönt att du också hamnade i soffan ... Måste aktivera oss nu snart dock... eller säga upp skitkortet kanske ;) Kram och tack för igår

2010-03-19 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0