100319. Sollentuna C med Fredrica och Theodor!

I dag ska jag och Syssi till Sollentuna C med Fredrica och Theodor, vi ska äta lunch och kanske shoppa lite... :)
Sylvester har nu sovit 9 hela nätter! Det måste nästan firas... :) :) :)
Vid tolv möttes vi i Sollentuna C, här håller killarna oss sällskap medans mammorna äter lunch.
Mammas och pappas älskling! ♥
Efter ett par timmar så var det dags för mellis och fika för oss.
På vägen hem så somnade Sylvester på stört! Han är så duktig, han är bara glad i sin vagn visar bara lite att han är trött och så fort jag startar bilen så somnar han... Gullunge!
Jocke och vi kom hem samtidigt och jag började laga mat och Jocke och Syssi lekte med varandra. Jag lagade lax, kokt potatis och dill i creme fraiche och det gillade Sylvester med! Jag blir ju så glad... :)
När vi hade ätit mat så var det dags att packa väskan och åka till simskolan. Där fick Syssi träffa sina kompisar.
Sen var det dags för sånger och vattenlek.
Seeeen... Dykning! Först säger man: "Ett, två, tre nu kommer det vatten" sen lyfter man upp bebisen lite och sen ner under vattnet och sedan upp! Jocke var nervös, men duktig! :) Sylvester gillar att dyka han!
Gullunge och gullpappa!
Sylvester är ju uppe på övertid när vi går på simskola så när vi kommer hem blir det välling direkt (pyjamas byter vi om på badhuset) och sedan bums i säng. Han somnade på tio minuter... Man blir trött av att lära sig att simma. :)
Nu ska vi mysa i soffan och njuta av att det bara är fredag än så länge.
Natti Natti och trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0