100321. Kista med Maria!

I dag hade vi egentligen ingenting bestämt, men Maria ringde och frågade om vi ville följa med till Kista C och det ville vi ju så klart! :)
På morgonen fick jag lite sovmorgon. Jocke ska på utbildning idag så då lekte han med Sylli så fick jag sova.
Efter lunch åkte vi och hämtade Maria och Isak och åkte till Kista. Här får Sylli hålla i dom kläderna jag skulle köpa till honom... :)
Sen var det mellis för Sylvester och fika för oss, men bara kaffe då viktväktarna är här igen för nu ska jag gå ner i vikt. Det är ju inte så lång tid kvar tills vi ska åka till Rhodos och man ska visa upp sig i bikini dagarna i ända...
Isak var glad! :)
Vi var hemma ganska sent så då var det middag och ett snabbt bad sedan var det hopp i säng. Nu är det mys i soffan med min älskling!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0