100325. Träffa Maria och Isak - Igen! :)

I dag ska vi starta dagen hemma hos Mamma eftersom vi sov över där. Sen ska vi till BVC och efter det hämta Maria och Isak. Fullspäckad dag!
Sylvester sov hela natten även hemma hos Mamma! :) Här får han pilla med lite bröd efter att han hade ätit gröt. Han fixar ju pincettgreppet nu. :)
Efter frukost så var det lek... Så klart!
Vi halv tio åkte vi till BVC och allt såg så bra ut. Sylvester väger nu 9630 gram (gått upp ett halvt kilo på en månad, braaa!) och var 72,5 cm lång! Vår BVC tant var så nöjd så. :) På vägen hem så hämtade vi upp Maria och Isak, sen var det lunch hemma hos oss och efter det åkte vi till Eurostop. Sylvester såg ett löv på golvet och skulle genast undersöka det.
Gott? :)
Sylvester och Maria myser i vardagsrummet.
Jag skulle egentligen träffa Cissi i dag, men jag känner mig helt slut! Det känns att Jocke inte har varit hemma på en dag. Så jag avbokade med Cissi. Jocke kom försten hem vid sex i kväll och då badade han och Sylvester, sen var det bums i säng! Nu ska jag sätta mig och bara VILA i soffan...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0