100330. Gränby Centrum och Stinsen!

I dag ska jag, Sylvester, Maria och Isak till Gränby Centrum och ikväll ska jag träffa mina bästa vänner i Stinsen! :)
Grabbarna var med och shoppade... :) Det var sådär på Gränby Centrum, gillar inte det centrumet så mycket, men det var mysigt att vara med Maria!
Vi hade lite kaos i bilen på vägen hem, båda killarna var trötta och skulle sova men de skrek om vart annat och jagade upp varandra, MEN till slut somnade dom och vi fick lugn och ro... :)
På kvällen var det dags att träffa tjejerna! Maria följde med denna gång, kul att nya och gamla vänner får träffas! Martina var ju inte med för hon tar ju hand om söta Lilly och Anna var tvungen att jobba över så det blev vi fyra. Vi käkade och fikade och pratade, pratade och pratade.
När jag kom hem var det Dating in the dark och sedan bums i säng!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0