100331. Mammalunch!

I dag är det mammalunch hemma hos mig! :) Det blir Maria, jag och Mia. Elenor kunde inte i dag, men vi körde ändå! :)
Jocke var ledig i dag så han fick vara med och äta med oss. Jag bjöd på köttfärspaj. Mycket gott!
Sylvester klättrade upp i Isaks babyskydd... Klätterfis!
Sylvester och Isak lekte lite på golvet.
Efter att Malva hade sovit så ville hon pussa på Sylvester! På bilden är det väl mer en ördragning eller nått... Hihi!
Jaha, helt plötsligt var Sylvester uppe på Bertil och klättrade!
Gullungar!
När Malva hade ätit lunch fick hon smaka vår gottmums som vi hade gjort själva och det gillade hon!
Sylvester, han hittade en till myrhat!
Maria och Isak stannade kvar tills Dan kom med middag till oss - Mcdonalds! Jätte gott!
Det har varit en jätte mysig dag, fullt ös medvetslös typ. När alla hade gått hem så sa Jocke "Jag förstår att du är trött på dagarna, vilket tempo!" Haha, ja, jag säger ju det...
I morgon åker vi till Jönköping, ska bli kul att träffa alla där. Vi lääängtar!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0