101006. Öppna förskolan!

I dag har vi varit på Öppna förskolan i Märsta med Dan och Isak. Grabbarna kände igen varandra på en gång och sprang fram till varandra. :)
Lek och Bus!
När vi kom hem så fick Sylvester sova efter att han vaknade så åkte vi till Stinsen och fixade lite ärenden. När vi kom hem var det dags att göra middag. :) Sylvester gillar inte när jag lagar mat så det är ett stressmoment för mig... Usch... Alltid skönt då jag hör att Jocke sätter nyckeln i dörren och avlastar lite. :) Älskar min Jocke. ♥
Här är lite bus innan bad och nattning.
Han är ju så söt! ♥
I helgen kommer Ann-Greth och Lars-Göran på besök så Jocke är och handlar till det och jag pustar ut i soffan... Nu blir det lite roliga serier för sen är det...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0