101014. Öppna förskolan med Dan och Isak.

I torsdags kom Dan och Isak till oss och vi tog en promenad till öpnna förskolan i Sollentuna. Vi hade det jätte kul där. Dan är en rolig prick att vara med! :)
Här är det sångstund. Isak och Syssi ville gärna inte sitta stilla...
... ville hellre leka. Myror i brallan syndromet. Hihihi!
Syssi fick äta lunch där och vi tog en promenad hem och Syssi somnade på vägen. :) Sylvester förstår ju väldigt mycket av man säger till honom. Han fick kex till mellis och då sa jag till honom att han kunde sätta sig i sin stol och fika och efter en stund gick jag in i vardagsrummet där hans stol står och då satt han där och fikade! Mammas och pappas gullunge!
När Jocke kom hem så åkte jag till Kista Galleria och mötte upp Martina. Vi käkade och gick på bio. Vi såg kärleken, lyckan, meningen med livet. Mycket bra film! Vi skrattade och grät. En tjejfilm skulle jag säga!
Mysig dag och kväll!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0