101015. Hemlis! :)

I dag har vi varit hos Mormor! :)
Sylvester älskar att leka med vatten...
Spela gitarr är också kul.
Lilly och Martina kom också till Mormor. :)
Hos Mormor får man inte gå omkring att äta frukt, Mormor säger att det kan bli kladdigt på hennes väggar då... :)
Nu kanske ni vill veta varför det står hemlis i rubriken? Här är svaret: En till liten kille ska vi få den 17 mars... :) Vi var på ultraljud i dag och här är den lilla fjutten. :)
Jag har mått bra i graviditeten, men har varit så trött så trött. Jag vilar ju inte så mycket på dagarna eftersom jag har ju en liten vilde att ta hand om på dagarna... :) Men det är ju värt det, verkligen! Vi längtar tills vår nya familjemedlem ska komma till oss... ♥
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

GRATTIS!!! Va härligt! :) Mysigt med en liten lillebror. Måste försöka ta mig till Sthlm snart. Vill så gärna träffa dig och titta på nya huset.



Kram

2010-10-15 @ 21:52:02
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0