101017. Lite bättre idag...

Jocke fick sovmorgon idag, Sylvester har det lite jobbigt på nätterna när han är förkyld. Han hostar mycket så han får välling och alvedon så han ska sova bättre och i natt var det Jocke som hade "vakten" så han fick sovmorgon. Jag kände mig dålig när jag gick upp, men det blev bättre och bättre. Men när vi alla hade ätit frukost så gick jag och lade mig tills lunchen var klar. Skönt!
Efter att Syssi sovit så tog vi fram hans gamla kläder och började rensa upp lite och delade upp allt i rätt storlekar. Mycket kläder har vi! Vi behöver inte köpa så mycket till den nya lilla killen. :)
Sylvester satt och fikade under tiden...
Inte riktigt frisk... ♥
Nu ligger Sylvester och sover och jag tittar på dator samtidigt som jag lyssnar på Bruno Mars på Spootify i hörlurar och Jocke sitter och kollar på film bredvid mig. Mysigt! :)
Jag mår ganska bra nu, ska vara hemma imorgon och vila upp oss.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0